20 Μαρ 2009

Μήνυμα Πέτρου Κατσούρη

Τηλεφωνική επαφή είχαν πριν λίγο οι άνθρωποι του Παναιγειρατικού, με τον ιστορικό αριστερό αμυντικό της ομάδας Πέτρο Κατσούρη που υπηρετεί την στρατιωτική του θητεία στο Διδυμότειχο. Ο "Πετράν" έστειλε το δικό του μήνυμα στους συμπαίκτες του:

"Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι σε επικοινωνία με τους ανθρώπους του Παναί. Πρόσφατα είχα μιλήσει και με τους συμπαίκτες μου Διονύση και Μάριο Μάντζο. Ενημερώνομαι συνεχώς για την πορεία της ομάδας κυρίως μέσω του διαδικτύου. Παρακολουθώ όλα τα νέα και όλα τα καινούργια βίντεο που υπάρχουν στο Internet για τον ΑΟΠ μας. Ομολογώ να πω πως... ζηλεύω κατά κάποιον τρόπο καθώς δεν μπορώ να ζω απο κοντά όσα γίνονται στον Παναί αφού αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε ένα φυλάκιο εδώ στο Διδυμότειχο. Δυστυχώς, δεν είναι στο χέρι μου να πάρω κάποια άδεια ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα αλλά πιστεύω πως ο ΑΟΠ με τις καινούργιες του μεταγραφές δεν κάνει αισθητή την απουσία μου. Ελπίζω, εκεί γύρω στον Απρίλιο να καταφέρω να παίξω έστω έναν αγώνα. Μου έχει λείψει η μπαλίτσα με τον ΑΟΠ. Εύχομαι καλή επιτυχία στα παιδιά για τον αυριανό αγώνα με τον Νείλο και να μη φοβηθούν τους Αιγύπτιους θεούς".