12 Μαρ 2009

Μ. Μάντζος: "Δεν υποτιμάμε τον αντίπαλο"

Μίνι-συνέντευξη παραχώρησε πριν λίγα λεπτά ο Μάριος Μάντζος στο επίσημο ιστολόγιο του Παναιγειρατικού. Ο νεαρός εξτρέμ μας μίλησε:

- για το ματς με την Piaston Villa

"Το παιχνίδι το είδα απ' έξω, σαν θεατής και το παρακολούθησα πιο προσεκτικά παρατηρώντας ότι δεν ήμαστε πολύ καλοί. Κάναμε δυνατή αρχή με δύο γκολ και θα μπορούσαμε να είχαμε συνεχίσει έτσι, ωστόσο χωρίς συγκεκριμένο λόγο παρουσιάσαμε "κοιλιά" στην ανάπτυξη και στην επιθετική λειτουργία της ομάδας. Ρίξαμε το βάρος στην άμυνα και φτάσαμε κοντά να στο πληρώσουμε. Για καλή μας τύχη, όλα κύλησαν καλά".

- για τον αγώνα με τον Πήγασο

"Οφείλουμε να κοιτάξουμε το ματς με αντίπαλο τον Πήγασο ως ντέρμπυ. Είναι κάτι που κάνουμε στα ματς κόντρα σε ομάδες χαμηλότερης δυναμικότητας από εμάς και μας έχει βγει σε καλό. Δεν υποτιμάμε τον αντίπαλο. Είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Πήγασο όπως δείχνει η βαθμολογία αλλά για να επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο πρέπει να εμφανιστούμε σοβαροί στον αγωνιστικό χώρο το Σάββατο, να μη δείξουμε ανωριμότητα στο παιχνίδι μας αλλά να επιβάλλουμε από τα πρώτα λεπτά το ρυθμό μας και να πάρουμε προβάδισμα".

- και την επιστροφή του στα γήπεδα

"Εγώ, προσωπικά, αισθάνομαι ιδιαίτερα χαρούμενος που επιστρέφω στην αγωνιστική δράση του Παναιγειρατικού. Φαντάζομαι πως θα είμαι πανέτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου αν και όσο αυτή με χρειαστεί. Θέλω να πιάσω καλή απόδοση διότι στα τελευταία παιχνίδια δεν έχω μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τον εαυτό μου".