9 Δεκ 2010

Ανακοίνωση Γιάννη Στέλιου Παπαδόπουλου

Ύστερα από ενδελεχή σκέψη, ανακοινώνω την απόφασή μου να αποσύρω την υποψηφιότητά μου για την θέση του Προέδρου του Ομίλου μας. Οι λόγοι εδράζονται καθαρά στο συμφέρον του Συλλόγου μας και η απόφασή μου είναι οριστική. Ευχαριστώ όλους εκείνους που με δημόσιες και μη παρεμβάσεις τους με στήριξαν. Η ανταπόκριση που βρήκα ήταν βαθιά συγκινητική και άκρως τιμητική.
Θα συνεχίσω τόσο από τη θέση του Προέδρου του τμήματος μπάσκετ όσο και ως απλό μέλος της μεγάλης παναιγειρατικής οικογένειας να αγωνίζομαι για έναν μεγάλο, ενιαίο και επιτυχή ΑΟΠ και δεσμεύομαι να κάνω τα πάντα για να προβληθούν στην Αθήνα η ιστορία, οι ρίζες και η φιλοσοφία του. Άλλωστε αυτά αποτελούν διακεκηρυγμένο στόχο μου, ένα όνειρο ζωής και δεν επιδέχονται καμμίας απολύτως διαπραγμάτευσης ή έκπτωσης. Οι εξελίξεις, όμως, στον Όμιλο δεν συμβαδίζουν ούτε και εξυπηρετούνται από τον παραπάνω στόχο μου. Πολύ απλά τον ξεπερνούν.
Βρισκόμουν, βρίσκομαι και θα συνεχίσω να βρίσκομαι σταθερά δίπλα σε κάθε αθλητή του Συλλόγου μας ανά πάσα στιγμή. Δηλώνω δε ξεκάθαρα και χωρίς περιστροφές ότι θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τον νέο Πρόεδρο που θα προκύψει από τις προσεχείς γενικές εκλογές του Ομίλου, οι οποίες θεωρώ ότι πρέπει να διενεργηθούν το ταχύτερο δυνατόν.
Τέλος, ευχαριστώ από καρδιάς για άλλη μια φορά την μεγάλη πλειοψηφία των μελών της παναιγειρατικής οικογένειας για την μαζική, αυθόρμητη και ανιδιοτελή στήριξη που προσέφεραν στο πρόσωπό μου. Η αγάπη τους είναι ένας φωτεινός φάρος στο πολυκύμαντο ταξίδι μου στον ερασιτεχνικό αθλητισμό. Σε κάθε περίπτωση, η σχέση μου μαζί τους είναι σχέση διαρκείας, ειλικρίνειας και αμοιβαίου σεβασμού. Και τέτοια θα παραμείνει.

Γιάννης Στέλιος Παπαδόπουλος