3 Απρ 2009

Μήνυμα Μάριου Μάντζου στους ποδοσφαιριστές του Παναιγειρατικού

Αγαπητοί μου συμπαίκτες-αδέρφια-φίλοι,

Θέλω αρχικά να σας ευχαριστήσω όλους για όσες στιγμές έχουμε ζήσει μαζί όλο αυτό το διάστημα και είμαι βέβαιος πως αν αυτό το κλίμα μεταξύ μας εξακολουθήσει να επικρατεί μπορούμε να πετύχουμε πράγματα πολύ πιο μεγάλα σε σημασία από αυτά που έχουμε κατορθώσει μέχρι στιγμής.
Ο κύριος λόγος όμως για τον οποίο έγραψα τη συγκεκριμένη επιστολή είναι για να απολογηθώ κατά κάποιον τρόπο για την αυριανή μου απουσία από την αναμέτρηση του Παναιγειρατικού μας με τη Μικτή ΣΕΦ. Με λυπεί πολύ το γεγονός ότι σε ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια της σεζόν, σε ένα ντέρμπυ δε θα μπορέσω να δηλώσω το "παρών" όμως η τριήμερη σχολική εκδρομή που πραγματοποιεί το σχολείο μας στη Σαντορίνη με κρατάει μακριά από την ομάδα για το προσεχές Σάββατο. Είμαι βέβαιος πως με καταλαβαίνετε διότι κι εσείς έχετε βρεθεί στη θέση του μαθητή και νομίζω πως θα συμφωνήσετε μαζί μου στο ότι οι στιγμές που σου μένουν στο νου από την περίοδο στο σχολείο είναι οι εκδρομές και γι' αυτό δε θα μπορούσα να μην λάβω μέρος σε αυτήν.
Ίσως μερικοί να σχολίασαν αρνητικά την αυριανή μου απουσία και να θεώρησαν τη σχολική εκδρομή ανόητο λόγο. Σεβαστό αλλά η αγάπη μου για την ομάδα έχει ήδη αξιολογηθεί πολλά χρόνια τώρα. Ρίξτε μια ματιά στην Ιστορία. 3 Αυγούστου 2004 έως Σάββατο 28 Μαρτίου 2009. Παντού παρών σε όλα τα αγωνιστικά και μη γεγονότα του Παναιγειρατικού. Ούτε μία απουσία από το γήπεδο.
Λυπούμαι που για πρώτη φορά θα λείψω από αγώνα του ΑΟΠ. Αισθάνομαι περίεργα που θα μάθω τα νέα της ομάδας από το ραδιόφωνο και από το τηλέφωνο. Είμαι σίγουρος όμως πως τα νέα που θα φτάσουν στα αυτιά μου θα είναι πολύ καλά. Η εμπιστοσύνη που έχω σε όλους σας είναι απίστευτα μεγάλη και αν παίξετε αυτό που ξέρετε οι δύο βαθμοί είναι δικοί μας. Εύχομαι και στον Δημήτρη τον Τσιμπούρη να είναι υγιής το Σάββατο και να καταφέρει να αγωνιστεί.
Επειδή μάλλον σας κούρασα, μάγκες, σας αποχαιρετώ. Εξάλλου τα δικά μου λόγια είναι ένα τίποτα μπροστά στις πράξεις σας μέσα στο γήπεδο.

Ο συμπαίκτης σας,
Μάριος Μάντζος