6 Νοε 2008

Επιστολή Γιώργου Ντοά

"Θέλω να ζητήσω μια μεγάλη και ειλικρινή συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου στον ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟ καθώς και από όλους του φίλους του ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΥ για αυτό που συμβαίνει στην ομάδα τις τελευταίες μέρες και έχει σχέση με μένα... Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι δε θα ξανασυμμετάσχω σε οποιαδήποτε δραστηριότητα της ομάδας, αγωνιστική και μη. Ήταν αλήθεια αυτό καθώς πραγματικά ένιωσα πάρα πολύ άσχημα. Αιτία δεν ήταν η απομάκρυνσή μου από τεχνικό του ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΥ αλλά η συνολική συμπεριφορά της Διοίκησης του Συλλόγου προς το πρόσωπο μου πριν και μετά την απομάκρυνσή μου από προπονητή της ομάδας, μια θέση που κατείχαμε με ΙΣΟΥΣ όρους με τον φίλο μου ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΝΤΖΟ. Δεν είναι δυνατόν να μαθαίνεις και να ενημερώνεσαι για κάτι που έχει να κάνει με σένα και το γουστάρεις τόσο πολυ από το επίσημο ιστολόγιο της ομάδας. Και εν συνεχεία να σε εμπαίζει ο ίδιος ο πρόεδρος του ποδοσφιαρικού τμήματος και να ανεφέρεται σε αερολογίες και νομικά ζητήματα. Κύριε Παπαδόπουλε η ομάδα έχει νομικό σύμβουλο... Και είναι αλήθεια ότι μου προτάθηκε η θέση του υπευθύνου επί των μεταγγραφών, μια θέση πραγματικά ουσιώδη,την οποία φυσικά αρνήθηκα και θα συνεχίσω να αρνούμαι. Η πρόταση αυτή θα μπορούσε να παρομοιαστεί με τη κίνηση να βάλει κάποιος νερό στο κρασί του απλά για να αραιωθεί και είναι πιο δύσκολο να μεθύσει, αλλά δυστυχώς καποία στιγμή θα μεθύσει.... Εκείνες τις ημέρες πραγματικά είχα απογοητευτεί και ήθελα πραγματικά να τα παρατήσω. Ωστόσο προσωπικά μηνύματα που έλαβα καθώς και διάφορες τοποθετήσεις συμπαικτών όπως και ανωνύμων και επωνύμων φίλων του ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΥ μου έδειξαν μια διαφορετικλη όψη. Ήταν πραγματικά τελικά μια εγωιστική και δείγμα πείσματος ενέργεια μου....ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ!!! Συνειδητοποίησα ότι ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΣ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΗΣ. Θα συνεχίσω να είμαι ένας ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΤΗΣ ΑΡΜΑΔΑΣ. Φυσικά και θέτω εαυτόν στη διάθεση του κ. Παπανικολάου, τον οποίο σέβομαι. ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΙ, ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ, ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ. ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΟΥ. ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΟΜΩΣ ΔΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ!! Το Σαββατο πάμε γερά να ξαναμπούμε στο δρόμο των επιτυχιών. Ο ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!!"