31 Οκτ 2008

Οριστικά "εκτός πλάνων" ο Κρεκούκιας

Εκτός αποστολής για τον αυριανό αγώνα του ΑΟΠ τέθηκε τελικά ο Φίλιππος Κρεκούκιας. Όπως ανακοινώθηκε αργά το απόγευμα, ο Περιστεριώτης άσος επικοινώνησε με το τεχνικό επιτελείο του Παναιγειρατικού, επιβεβαιώνοντας τα προσωπικά κωλύματα που είχε επικαλεσθεί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα και τα οποία καθιστούν αδύνατη τη συμμετοχή του στο αυριανό κρίσιμο ματς κόντρα στις Πυραμίδες.
"Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμμη που δε θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην αυριανή αναμέτρηση από τον κόσμο, το τεχνικό τιμ και τους συμπαίκτες μου. Αντιμετωπίζω ένα προσωπικό πρόβλημα το οποίο καθιστά αδύνατη την παρουσία μου στον αυριανό αγώνα. Συνήθως απουσίαζα για επαγγελματικούς λόγους όμως τώρα δεν ισχύει αυτό. Παράλληλα, ψυχολογικά δεν είμαι στα καλύτερά μου λόγω κάποιων γεγονότων που μου συνέβησαν τις προηγούμενες ημέρες. Έτσι προτίμησα να επικοινωνήσω με το τεχνικό επιτελείο και να θέσω εαυτόν εκτός ομάδος στο ματς με τις Πυραμίδες. Εύχομαι καλή επιτυχία στην ομάδα μας στο δεύτερο ματς πρωταθλήματος. Να μην ανησυχεί ο κόσμος, μπορεί εγώ, ο Κατσουρίνης και ο Παπανικολάου να μην αγωνιστούμε, όμως υπάρχουν φέτος στην ομάδα πολλά νέα και ταλαντούχα παιδιά που τους έχουμε εμπιστοσύνη και είναι πάντα έτοιμα να βοηθήσουν όποτε τους ζητηθεί, αρχής γενομένης από αύριο. Ελπίζω σύντομα να ξεπεράσω τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζω έτσι ώστε να τεθώ όσο πιο γρήγορα γίνεται στη διάθεση της ομάδας. Νιώθω ότι έχω πολλά ακόμη να προσφέρω και χρωστάω πολλά στον Παναιγειρατικό. Υπόσχομαι ότι στο μέλλον θα προσπαθήσω για το καλύτερο", δήλωσε ο άσος του ΑΟΠ.