6 Ιουλ 2012

Συνέντευξη Μιχάλη Ατματζίδη

Λίγα εικοσιτετράωρα πριν τη μεγάλη "μάχη" για μια θέση στον τελικό του πρωταθλήματος, ο Μιχάλης Ατματζίδης παραχώρησε μία υπέροχη συνέντευξη στο επίσημο ιστολόγιο του Παναιγειρατικού. Ο νεοαποκτηθείς Κορυδαλλιώτης άσος του ΑΟΠ, μίλησε για την νέα του ομάδα, τον ημιτελικό, το παρελθόν του στα γήπεδα, ενώ έκανε ευθύ κάλεσμα στον κόσμο του Παναιγειρατικού να στηρίξει τους παίκτες την Κυριακή.
Αναλυτικά, η συνέντευξη του Μιχάλη Ατματζίδη:

- Μιχάλη, νιώθουμε μεγάλη χαρά που σε έχουμε μαζί μας απόψε. Ο κόσμος του ΑΟΠ έχει αρκετά να ακούσει από σένα.
Μ.Α.: "Να είστε καλά. Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε".

- Περασμένο μεν, ξεχασμένο όχι το ματς με την Όαση. Ο προημιτελικός και η νίκη του Παναιγειρατικού είναι η αιτία που η ομάδα μας βρίσκεται στα ημιτελικά του θεσμού. Πού πιστεύεις ότι κρίθηκε το ματς;
Μ.Α.: "Τα παιχνίδια αυτά είναι πολύ δύσκολα και κρίνονται στις λεπτομέρειες. Η αλήθεια είναι πως είχαμε ένα εύκολο βράδυ, αλλά αυτό δεν είναι τυχαίο. Όλοι στον Παναιγειρατικό το θέλαμε πιο πολύ από την Όαση".

- Πέτυχες χατ-τρικ στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Γενικότερα, δείχνεις εξαιρετικός στα πρώτα σου παιχνίδια με την ομάδα κι αυτό μόνο χαμόγελα έχει φέρει στις τάξεις του ΑΟΠ.
Μ.Α.: "Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τον εαυτό μου, ωστόσο ένας παίκτης δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του. Στην ομάδα δουλεύουν όλοι και υπάρχει μια μεγάλη συλλογική προσπάθεια για να φτάσουμε στα γκολ. Όποιος κι αν τα πετυχαίνει, δεν παίζει μόνος του".

- Ο Παναιγειρατικός αποτελεί μία αληθινή οικογένεια, μια αληθινή παρέα φίλων από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα. Εσύ αισθάνεσαι οικεία; Νιώθεις τον εναγκαλισμό των συμπαικτών σου;
Μ.Α.: "Εννοείται! Η ομάδα πραγματικά είναι σαν οικογένεια κι αυτό μου αρέσει πολύ. Έχω δεθεί με τα παιδιά και περνάω καλά. Σε αυτό βέβαια βοήθησαν πολύ και οι φίλοι-αδέρφια μου Πάτσης και Κρεκούκιας".

- Πιστεύεις δηλαδή ότι έχεις τους ιδανικούς συμπαίκτες;
Μ.Α.: "Ναι, ακριβώς. Αν δεν ήξερα ότι θα τους έχω, δε θα ήμουν στην ομάδα. Αισθάνομαι τέλεια με όλα τα παιδιά, όπως με το Μάριο για παράδειγμα που του έχω μεγάλη αδυναμία, δεν είναι μόνο ο Πάτσης και ο Κρεκούκιας. Είναι όλοι!"

- Μιχάλης Ατματζίδης. Ένας άνθρωπος με παρελθόν γεμάτο και περιπετειώδες ως προς το ποδόσφαιρο. Μπορείς να μας μιλήσεις λίγο γι' αυτό το παρελθόν σου; Ο κόσμος ρωτά συνεχώς και επιδιώκει να μάθει "ποιος είναι τελικά αυτός ο Ατματζίδης;". Καιρός να τους απαντήσεις εσύ αυτοπροσώπως.
Μ.Α.: "(Γελάει) Το παρελθόν μου, ναι, είναι μια περιπέτεια. Είναι όμως ωραία. Ξεκίνησα από τον Ερμή Κορυδαλλού και όταν ήμουν 17 μου δόθηκε μια ευκαιρία να πάω στο εξωτερικό. Στην Ιταλία, συγκεκριμένα. Πες πως ήμουν μικρός, πως, πως, πως, εν τέλει δεν τα κατάφερα να μείνω εκεί. Στη συνέχεια, πήγα στον Απόλλωνα Αθηνών όπου εκεί πανηγύρισα την άνοδο στην Γ' Εθνική".

- Το ποδόσφαιρο σε αυτό το επίπεδο έχει τελειώσει για σένα; Αν ναι, γιατί έτσι;
Μ.Α.: "Τίποτα δεν έχει τελειώσει, αλλά κακά τα ψέματα το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα έχει πεθάνει. Τώρα κοιτάζω να πηγαίνω σε ομάδες ερασιτεχνικές που θα μπορούν να με ικανοποιούν οικονομικά και ποδοσφαιρικά".

- Επομένως, τις ανάγκες σου σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο τις καλύπτει πλήρως ο Παναιγειρατικός.
Μ.Α.: "Βεβαίως. Γι' αυτό και βρίσκομαι εδώ. Εξάλλου, τον Παναιγειρατικό τον αγαπώ. Οι συμπαίκτες μου με έκαναν να τον αγαπήσω".

- Οι συμπαίκτες σου επίσης θαυμάζουν σε σένα το πόσο προσγειωμένος είσαι. Διαχειρίζεσαι την ποδοσφαιρική σου αξία χωρίς εγωισμό και υπεροπτικές τάσεις. Πολλοί αποτυγχάνουν σε αυτό και συνεπαίρνονται.
Μ.Α.: "Έχω μάθει έτσι. Δεν είναι μόνο για το ποδόσφαιρο. Γενικά, στη ζωή μου είμαι έτσι, προσγειωμένος. Σε αυτό βοήθησαν και οι συμπαίκτες μου κατά το παρελθόν που μου έμαθαν να μην πετώ στα σύννεφα και να δουλεύω πάντα με κάτω το κεφάλι".

- Και τώρα ημιτελικά! Παναιγειρατικός-Γιουβεντούζες. Πιστεύεις στην πρόκριση στον τελικό και γιατί όχι και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος;
Μ.Α.: "Είμαστε στους "4", επομένως έχουμε 25% πιθανότητες να το κατακτήσουμε. Δεν υπάρχουν φαβορί. Αν δείξουμε σοβαρό πρόσωπο, εμείς θα πανηγυρίσουμε στο τέλος".

- Πιστεύεις ότι μπορούμε να κερδίσουμε τους Μεϊβάντ. Οι περισσότεροι το θεωρούν βέβαιο ότι θα είναι η αντίπαλός μας στον τελικό, εφόσον προκριθούμε. Τους γνώρισες στο ντεμπούτο σου εσύ.
Μ.Α.: "Πράγματι, οι Μεϊβάντ αποτελούν τον πιο δύσκολο αντίπαλό μας. Πιστεύω ότι θα παίξουμε μαζί τους εάν περάσουμε. Το δυνατό τους σημείο είναι οι πτέρυγες. Είναι πάρα πολύ γρήγοροι και πρέπει ο Παπανικολάου να κάνει τα πάντα για να τους σταματήσει. Πιστεύω πάντως ότι μπορούμε να τους κερδίσουμε, αν είμαστε σοβαροί. Αρκεί να είμαστε έτοιμοι όλοι για μάχη! Έχουμε τους παίκτες να το κάνουμε".

- Στην ομάδα του ΑΟΠ τι ελαττώματα εντοπίζεις στο αγωνιστικό κομμάτι; Υπάρχει κάτι στο οποίο πιστεύεις ότι η ομάδα πρέπει να διορθώσει για να πάρει τα τελευταία δύο παιχνίδια.
Μ.Α: "Με φέρνεις σε πολύ δύσκολη θέση. Δε θα σου απαντήσω γιατί δεν είναι αρμοδιότητά μου. Η ομάδα έχει προπονητή και μπορείτε να του κάνετε την ανάλογη ερώτηση. Εγώ απλά εκτελώ τις εντολές του. Σαν πρόταση απλά θεωρώ ότι ο Πάτσης κι ο Κρεκούκιας πρέπει να παίζουν βασικότατο ρόλο στην ανάπτυξη του παιχνιδιού. Πιστεύω πάντως στον προπονητή μας αλλά και στις δυνατότητες ολόκληρης της ομάδας, που είναι ψηλές".

- Κλείνοντας, θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στους φίλους της ομάδας;
Μ.Α.: "Σας καλώ όλους να μας στηρίξετε στα τελευταία δύο παιχνίδια που έρχονται. Είναι δύσκολα ματς και σας θέλουμε κοντά μας. Εμείς υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε τα πάντα, θα τα δώσουμε όλα για να σας κάνουμε χαρούμενους. Σας ευχαριστώ".