22 Σεπ 2009

Επιμένει ο Α.Ο. Αιγείρας για Μάριο Μάντζο

Σε διακαή πόθο του Α.Ο. Αιγείρας φαίνεται πως έχει εξελιχθεί ο Μάριος Μάντζος. Ο 16χρονος ταλαντούχος μέσος ταξίδεψε με άδεια στην Αιγείρα το περασμένο σαββατοκύριακο. Οι διοικούντες την Αιγείρα αντιλήφθηκαν την άφιξη του Μάριου στην αχαϊκή κωμόπολη και δεν έχασαν την ευκαιρία να του υπενθυμίσουν το έντονο ενδιαφέρον τους γι' αυτόν. Συγκεκριμένα, το πρωί του Σαββάτου ο γενικός αρχηγός της πάλαι ποτέ Θύελλας Αιγείρας είχε ημίωρη συνάντηση με τον ποδοσφαιριστή στο "Ciao Cafe etc" (γνωστή κρεπερί της Αιγείρας) κατά τη διάρκεια της οποίας του κατέθεσε νέα πρόταση για έναρξη συνεργασίας μεταξύ των δύο πλευρών. Ο ίδιος ο "Super Mario" αποκάλυψε με δηλώσεις του στο επίσημο ιστολόγιο του ΑΟΠ πως παραμένει στον Παναιγειρατικό, δίχως δεύτερη σκέψη.

Μάριος Μάντζος: "Θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά τους ανθρώπους της Αιγείρας για το έντονο ενδιαφέρον που δείχνουν προς το πρόσωπό μου, γεγονός το οποίο τιμά όχι μόνο εμένα, αλλά και τον Παναιγειρατικό. Ο κ. Σωτηρόπουλος ειλικρινά με έχει σκλαβώσει με τη συμπεριφορά του και το θαυμασμό που δείχνει στα προσόντα μου σαν ποδοσφαιριστής. Η απόφασή μου όμως έχει παρθεί. Δε θέλω να φύγω από τον Παναιγειρατικό. Έτσι, αρνήθηκα ευγενικά την πρόταση της Θύελλας για να συνεχίσω την καριέρα μου στην ομάδα της καρδιάς μου. Μας περιμένει δύσκολο πρωτάθλημα και πρέπει να συγκεντρωθούμε στο στόχο μας".