26 Ιαν 2009

Απολογία Ζαχαρία Σαραντουλάκη

Σημείωμα εξηγήσεων κατέθεσε προς τη διοίκηση του Παναιγειρατικού ο ποδοσφαιριστής της ομάδας Ζαχαρίας Σαραντουλάκης με αφορμή το γεγονός της απροειδοποίητης απουσίας του από το επεισοδιακό ντέρμπι του περασμένου Σαββάτου. Η απολογία του αμυντικού του ΑΟΠ έχει αναλυτικά ως εξής:
"Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για την απουσία μου στο σαββατιάτικο παιχνίδι από όλο το σώμα του Παναιγειρατικού, παίκτες, τεχνικό τιμ και διοίκηση της ομάδας. Ζητώ την επιείκειά σας για την ομολογουμένως αντιεπαγγελματική συμπεριφορά μου. Αν ήμουν στο γήπεδο θα έκανα το παν να αποτρέψω αυτήν την κατάσταση και αν ήταν δυνατό να προστατέψω τον ίδιο τον Δημήτρη Τσιμπούρη από τη φάση του τραυματισμού του.
Σας διαβεβαιώ γι' αυτό. Δεν ήταν στις προθέσεις μου να λείψω σε έναν τόσο κρίσιμης σημασίας αγώνα και κυρίως χωρίς να ειδοποιήσω. Όμως μερικές φορές τα πράγματα εξελίσσονται με τρόπο απρόοπτο και κάποια πράγματα δεν τα υπολογίζεις όπως θέλεις. Ο φίλος και συμπαίκτης μου Γιώργος Ντοάς με ενημέρωσε τηλεφωνικώς για τις ενδεχόμενες κυρώσεις της συμπεριφοράς μου. Θέτω εαυτόν στη διάθεση της διοίκησης και είμαι πρόθυμος να δεχτώ οποιαδήποτε απόφαση αφορά το άτομό μου. Αλλά πάνω από όλα θα ήθελα να πω πως πιο πολύ εγώ ο ίδιος λυπάμαι γι' αυτήν την εξέλιξη και υπόσχομαι να επανορθώσω!.
Όσον αφορά στην ομάδα είμαι σίγουρος πως ο Παναιγειρατικός τώρα ήρθε η ώρα να δείξει τον χαρακτήρα του και να κυνηγήσει ξεκάθαρα πλέον τους στόχους που του αρμόζουν.
Περαστικά στον φίλο και συμπαίκτη Δημήτρη Τσιμπούρη και εύχομαι να επιστρέψει στα γήπεδα ακόμα πιο γερός και πεισμωμένος! Ευχαριστώ πολύ".

Ζαχαρίας Σαραντουλάκης, 26-01-2009