7 Απρ 2011

Ανακοίνωση Μάριου Μάντζου

Σας χαιρετώ όλους,

Όπως οι περισσότεροι - αν όχι όλοι - γνωρίζετε, ορίστηκε επίσημα η 12η Μαΐου ως ημερομηνία έναρξης των Πανελλαδικών εξετάσεων 2011, στις οποίες εξεταζόμενος είμαι κι εγώ. Αυτό σημαίνει πως με χωρίζουν μόλις 35 ημέρες από την κορύφωση μιας μεγάλης προσπάθειας που έχω καταβάλει σε όλη τη διάρκεια της τρέχουσας σεζόν.
Θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής απέναντι στους συμπαίκτες μου και κυρίως απέναντι στον προπονητή μας Πέτρο Παπανικολάου, τον οποίο είχα από καιρό προειδοποιήσει για την απόφασή μου αυτή, που είναι περισσότερο αναγκαστική παρά επιθυμητή. Είναι εύκολα αντιληπτό σε όλους πως αυτές τις 35 μέρες πρέπει να κοπιάσω όσο ποτέ στη μαθητική μου πορεία.
Ο χρόνος συμμετοχής ο οποίος παίρνω φέτος στα ματς του Παναιγειρατικού είναι πολύς και αυτό, σε συνδυασμό με τη δυσκολία του ομίλου και των απαιτητικών αντιπάλων, επιφέρουν και την ανάλογη κόπωση. Τα σαββατοκύριακά μου είναι γεμάτα από διάβασμα και οφείλω να εκμεταλλεύομαι όσο καλύτερα το χρόνο που μου δίνεται. Το βράδυ της Παρασκευής είναι ιδιαίτερα επίπονο με επιπτώσεις για την επόμενη ημέρα και το καταλαβαίνετε όλοι όσοι αγωνίζεστε.
Με βάση όλα αυτά, λοιπόν, γνωστοποιώ ότι δε θα είμαι παρών στους αγώνες, τα φιλικά και τις προπονήσεις της ομάδας μας που θα διεξαχθούν μέχρι τις 23 Μαΐου, όταν και θα ολοκληρωθεί η περίοδος των Πανελλαδικών εξετάσεων. Ζητώ συγγνώμη από όλους, μα πάνω από όλα την κατανόησή σας.
Επιπρόσθετα, από πλευράς υγείας νομίζω πως θα έχει θετικό αντίκτυπο στο υπερταλαιπωρημένο μου γόνατο η μηνιαία αποχή μου.
Με τον Πέτρο Παπανικολάου έχω συζητήσει πολλάκις και τον έχω ενημερώσει, οπότε εύχομαι να μην υπάρξει κάποια παρεξήγηση. Παράλληλα, με αφορμή αυτήν την απόφαση, τον καλώ να σκεφτεί εκ νέου κάποια πράγματα που έχουμε συζητήσει στο πρόσφατο παρελθόν.
Εύχομαι ο ΠΑΝΑΙΓΕΙΡΑΤΙΚΟΣ ΜΑΣ να έχει μια υπέροχη πορεία στους επόμενους αγώνες (6 κατά πάσα πιθανότητα) στους οποίους δε θα είμαι παρών και να ξέρετε πως ανυπομονώ να επιστρέψω στους αγωνιστικούς χώρους, δίπλα σας.

Αγωνιστικούς κι όχι μόνο χαιρετισμούς σε όλους,
Μάριος Μάντζος