31 Μαΐ 2008

Δηλώσεις ποδοσφαιριστών ενόψει ντέρμπυ

Διονύσης Μάντζος: "Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γι' αυτό το παιχνίδι. Χαίρομαι που η ομάδα μου θα στεφτεί κυπελλούχος στο γήπεδο και όχι στα χαρτιά. Εύχομαι να γίνει ένα δυνατό ματς αντάξιο και των δύο ομάδων. Η παρουσία των φίλων μας είναι επιτακτική. Σε μένα και τους συμπαίκτες επικρατεί μεγάλη αισιοδοξία ενόψει του ντέρμπυ".

Χάρης Πλούμης: "Είμαστε πανέτοιμοι να κατακτήσουμε τον πρώτο τίτλο της χρονιάς. Γράφτηκαν πολλά τις τελευταίες μέρες στις εφημερίδες για μας. Εμείς θα τους διαψεύσουμε σήμερα. Ένα είναι το μήνυμα: Νίκη και μόνο νίκη".

Πέτρος Παπανικολάου: "Χαρήκαμε πολύ με το γεγονός ότι θα παίξουμε. Περιμένουμε καιρό αυτό το παιχνίδι. Είμαστε πανέτοιμοι να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας".

Πέτρος Κατσούρης: "Επιτέλους έφτασε η πολυπόθητη μέρα που θα αντιμετωπίσουμε τον Αίαντα για τον τελικό του Super Cup. Ο Παναιγειρατικός είναι πανέτοιμος και δυνατός να... τους πατήσει και πάμε ακάθεκτα για το τρόπαιο. Όλοι είμαστε υγιείς, δεν υπάρχουν προβλήματα τραυματισμού. Η ψυχολογία μας είναι στα ύψη και πιστεύουμε στη νίκη. ΑΟΠ και πάλι ΑΟΠ".

Μάριος Μάντζος: "Είμαστε όλοι με ανεβασμένη την ψυχολογία και τρομερή όρεξη για το σημερινό ματς. Πιστεύω πως αν προσέξουμε πρώτα την άμυνά μας και δε δεχτούμε γκολ θα νικήσουμε. Και αυτό που συζητούσα με το Γιώργο Ντοά είναι το κυριότερο. Να μην μπούμε υπεροπτικά στο γήπεδο. Υπόσχομαι στον κόσμο ότι θα κάνω τα πάντα στην επίθεση ώστε να καλύψω επάξια το κενό του Φίλιππου και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ στην ομάδα".

Φαίδων Πατερομιχελάκης: "Είμαι πολύ χαρούμενος που η καριέρα μου στον Παναιγειρατικό ξεκινάει με ένα ντέρμπυ με τον Αίαντα. Εγώ σαν νέος παίκτης θα προσπαθήσω να δώσω όλη μου τη δύναμη για να παίξω όσο πιο καλά μπορώ ώστε να ικανοποιήσω το τεχνικό τιμ και τη διοίκηση που με δέχτηκαν στην ομάδα".