10 Μαΐ 2008

Απόκτηση Φαίδωνα Πατερομιχελάκη

Ο Α.Ο. Παναιγειρατικός ανακοινώνει την απόκτηση του δεκαπεντάχρονου μεσοεπιθετικού Φαίδωνα Πατερομιχελάκη για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Για την ευχαριστη αυτή εξέλιξη ο Φαίδων δήλωσε:
''Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος για τη μεταγραφή μου στον Παναιγειρατικό. Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα. Έχω πολύ μεγάλη όρεξη για προσφορά στη Μαύρη Αρμάδα. Αισθάνομαι πανέτοιμος και λίγο αγχωμένος, αλλά με τη βοήθεια των συμπαικτών μου είμαι βέβαιος ότι θα ξεπεράσω άμεσα το όποιο εμπόδιο".
Σε δηλώσεις για την μεταγραφή προέβη και ο Πρόεδρος του Α.Ο.Π. Γιάννης Στέλιος Παπαδόπουλος:

''Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι για να χτίσεις μία ομάδα με μακρά προοπτική και δυναμισμό στο χώρο του ποδοσφαίρου, πρέπει να στηριχθείς σε νέα και ταλαντούχα παιδιά. Εμείς στον Παναιγειρατικό το πιστεύουμε βαθύτατα και το αποδεικνύουμε σε κάθε μας κίνηση. Ο Φαίδων είναι ένας πολύ νέος ποδοσφαιριστής με όρεξη για δουλειά, αγάπη για τον Α.Ο.Π., και φυσικά, πολύ ταλαντούχος. Είναι γεγονός ότι χρειαζόμασταν ενίσχυση στο χώρο του κέντρου και από τη στιγμή που ο κύριος Μάντζος θεώρησε ότι ο παίκτης ταιριάζει στο αγωνιστικό ήθος και ύφος της ομάδας μας, δε υπήρχε άλλος δρόμος πλην της απόκτησής του. Εύχομαι να είναι πάντα γερός και φυσικά να πανηγυρίσει πολλές κούπες με την μελανόλευκη φανέλα.''