8 Νοε 2014

Ανώμαλη προσγείωση

 Ήττα σοκ υπέστη το βράδυ της Παρασκευής ο Παναιγειρατικός με τους "Αχαιούς" να γνωρίζουν την ήττα με σκορ 10-7 σε ένα ματς ροντέο από τους Ντεμολίσιον.
  Με προβλήματα της τελευταίας στιγμής καθώς ο Σιώρος δήλωσε απών πραγματικά τη τελευταία στιγμή, οι Αχαιοί κατέβηκαν λαβωμένοι στην αρένα του Ελαιώνα. Τον αγώνα ξεκίνησαν οι Τριβιζάς, Τόλιας, Ντοάς, Πάτσης, Μάριος Μάντζος, Κρεκούκιας, Λαμψίδης και Μοτσάκος, με μοναδική λύση από τον πάγκο τον Πατερομιχελάκη. Εφιαλτικό ξεκίνημα και ήδη στα πρώτα λεπτά, ο Παναιγειρατικός βρισκόταν πίσω στο σκορ με 3-0!!! Σε εκείνο το σημείο ξύπνησαν οι μελανόλευκοι και με τους Λαμψίδη και Μοτσάκο μείωσαν γρήγορα σε 3-2. Οι αντίπαλοι ξέφυγαν εκ νέου με 5-2 με τον Πατερομειχελάκη να διαμορφώνει το σκορ ημιχρόνου, 5-3.
  Στο β' μέρος οι παίκτες του Παναιγειρατικού πάλεψαν να ανατρέψουν της εις βάρος τους κατάσταση, ωστόσο κάθε στιγμή που σκόραρε και μείωνε στο γκολ, οι Ντεμολίσιον έιχαν την απάντηση.
  Για την ιστορία στον αγώνα, έπαιξαν οι Τριβιζάς, Ντοάς, Τόλιας, Πάτσης, Μ. Μάντζος, Κρεκούκιας, Λαμψίδης, Μοτσάκος και Πατερομιχελάκης. Για την ομάδα μας σκόραραν οι Λαμψίδης (3 γκολ), Μοτσάκος (1 γκολ) και Πατερομιχελάκης με 3 γκολ. Ο Παναιγειρατικός πλήρωσε την αμυντική του δυσλειτουργία με φανερά τα κενά στην άμυνα.
  Μεγάλη ευθύνη ανέλαβε ο Γίωργος Ντοάς καθώς αγωνίστηκε με λαβωμένο γόνατο. Όπως δήλωσε ο ίδιος στο ιστολόγιο της ομάδας :"Θέλω να ζητήσω μια συγγνώμη από τον προπονητή μου και από τους συμπαίκτες μου για την χτεσινή μου εμφάνιση. Αγωνίστηκα τραυματισμένος, ωστόσο η δίψα μου να αγωνίζομαι με τη φανέλα του Παναιγειρατικού, να φορώ την Μάυρη Αρμάδα στο στήθος, μου θόλωσε τη κρίση και ενώ πίστευα ότι βοηθούσα τους συμπαίκτες μου, εν τέλει σκεπτόμενος με καθαρό μυαλό πλέον, μάλλον περισσότερο κακό έκανα στην ομάδα. Αδυνατούσα να μπω δυνατά στις φάσεις με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν καταστάσεις στην εστία μας."