8 Ιουν 2011

Νέα αρχή για τον Παναιγειρατικό

Ανακοινώνεται ότι η σύνθεση της νέας Διοικούσας Επιτροπής του τμήματος μπάσκετ του Α.Ο. Παναιγειρατικού είναι η εξής:

Πρόεδρος: Γιάννης Στέλιος Παπαδόπουλος
Αντιπρόεδρος: Δημήτρης Μάντζος
Μέλος: Μάριος Μάντζος
Μέλος: Γιώργος Τεριζής
Μέλος: Άγγελος Τσορφώλιας

Γ.Σ. Παπαδόπουλος: ''Καλοσωρίζω σήμερα στο τμήμα μπάσκετ του Παναιγειρατικού δύο πολύ καλούς μου φίλους και άξιους παναιγειρατικούς, τους αδελφούς Μάντζους. Είναι δύο άνθρωποι που έχουν στηρίξει την ομάδα αυτή από τη δημιουργία της τόσο με τη φυσική τους παρουσία στα γήπεδα του Αγίου Κοσμά όσο και με άλλους τρόπους. Αμφότεροι, γνωρίζουν τους παίκτες μας ενώ με ορισμένους από αυτούς διατηρούν πολύ καλές προσωπικες σχέσεις και εκτός γηπέδων. Εν ολίγοις δεν είναι τυχαίοι, δεν είδαν φως και μπήκαν, που λέμε... Εκτιμώ την όρεξή τους για ανιδιοτέλη και επικοδομητική προσφορά στο τμήμα μπάσκετ και πιστεύω ότι έτσι θα έρθουν καλύτερες μέρες για τον Παναιγειρατικό σε ένα άθλημα που έχει προσφέρει σε όλους μας τόσες χαρές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Προσωπικά θα είμαι παρών σε ότι κι αν χρειαστούν στα πλαίσια της νέας αυτής προσπάθειας.''

Δημήτρης Μάντζος: ''Αισθάνομαι ότι δε θα μπορούσα ποτέ να αρνηθώ την πρόσκληση που μου απηύθηνε ο φίλος μου Γιάννης να βρεθώ δίπλα του στο επίπονο έργο του τμήματος μπάσκετ του ΑΟΠ. Αναλαμβάνω μια σπουδαία θέση καθήκοντος που με τιμά και με γεμίζει με αίσθημα ευθύνης και όρεξη για πολλή δουλειά. Είναι εντύπωση όλων, φίλων και εχθρών, ότι αυτή η ομάδα, δύο χρόνια τώρα, αδικεί τον εαυτό της, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σήμερα σε σημείο που δεν της αξίζει και δεν της αναλογεί. Αν υπάρχει ένας βασικός στόχος για τον Παναιγειρατικό πρέπει να είναι ακριβώς αυτός: Να φέρουμε την ομάδα εκεί που πραγματικά ανήκει. Με οργάνωση, συνέπεια και σχέδιο, αφήνουμε πίσω το παρελθόν και περνάμε στην αντεπίθεση. Το χρωστάμε στους εαυτούς μας, στο Γιάννη, το Χριστόφορο, τον Τάσο και τα άλλα παιδιά.''

Μάριος Μάντζος: ''Είμαι πολύ ανακουφισμένος θα έλεγα από την εξέλιξη αυτή, διότι δεν πέθανε τουλάχιστον η ελπίδα για την σωτηρία της ομάδας μπάσκετ. Ο Δημήτρης κι εγώ είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε στη διατήρηση της ελπίδας αυτής, πράγμα που μπορεί να επιτευχθεί μόνον εφόσον οι παίκτες από κοινού με τον πρόεδρο Γιάννη Στέλιο Παπαδόπουλο είναι μια γροθιά. Είμαστε άνθρωποι με αρκετή υπομονή κι επιμονή. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον εκ της γένεσης μου φίλο μου Γιάννη, που μου παραχωρεί σήμερα τη δυνατότητα να έχω ενεργό ρόλο στο έργο της ομάδας μπάσκετ. Η σωτηρία και η επιστροφή της ομάδας στις επιτυχίες είναι ζήτημα όλων μας. Ακόμη και του κόσμου, τον οποίον θα επιδιώξουμε να του περάσουμε μια νοοτροπία τέτοια ώστε να είναι, σχεδόν, κάθε Κυριακή στον Άγιο Κοσμά.''