8 Μαΐ 2009

Κρεκούκιας: "Μάλλον το τελευταίο μου φετινό ματς"

Γραπτές δηλώσεις έκανε ο Φίλιππος Κρεκούκιας στο επίσημο ιστολόγιο του Παναιγειρατικού χθες. Ο ιστορικός στράικερ του Παναιγειρατικού βρίσκεται σε ταξίδι με το πολεμικό ναυτικό στο Αιγαίο κι επιστρέφει στην Αθήνα απόψε το βράδυ. Ο "Φιλ" δήλωσε τα εξής:



"Διaκρίνω πολλή ησυχία. Για να ξυπνάμε λίγο, ρε ΑΟΠάρες! Καταρχήν, θέλω να ζητήσω συγγνώμη διότι στο προηγούμενο ματς σπατάλησα δύο μοναδικές ευκαιρίες να σκοράρω. Τώρα δε θα παίζαμε με την πλάτη στον τοίχο. Ατυχία! Είχαν πολλή ρέντα. Αυτό όμως δεν ξαναγίνεται. Πάμε γερά από την αρχή να τους καθαρίσουμε. Εγώ προσωπικά υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι μπορώ για να κερδίσουμε. Πιθανόν να είναι το τελευταίο μου ματς για φέτος ανεξαρτήτου αποτελέσματος καθώς μόλις χθες έμαθα ότι μέχρι τις 18 Μαΐου θα έχω κατέβει στην Κρήτη για περίπου ένα εξάμηνο για επαγγελματικές υποχρεώσεις. Μάλλον, λοιπόν, είναι το τελευταίο μου παιχνίδι και λυπάμαι πολύ γι' αυτό. Επομένως, θεωρώ πως αν συνεχίσουμε στα play-off, θα αποδυναμωθούμε και γι' αυτό προτείνω μια μεταγραφή για να ενισχυθούμε μόνο γι' αυτά τα ματς. Δεν ξέρω αν είναι αποδεκτή αυτή η κίνηση από όλους, αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι με αυτήν την προσθήκη η ομάδα ανεβαίνει επίπεδο και χτυπά μέχρι και κούπα! Αυτοί που τον είδαν να αγωνίζεται θα συμφωνήσουν μαζί μου. Είναι κρίμα... Από την αρχή ήμαστε άτυχοι με Πέτρο, με Τσιμπούρη, με Παπαϊωάννου, με μένα..."