11 Μαΐ 2009

Παπανικολάου: "Η παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης"

Ο Πέτρος Παπανικολάου "σόκαρε" τους πάντες στη χθεσινοβραδινή συνέντευξη τύπου. Ο 26χρονος Αιγαλεώτης αφού ολοκλήρωσε το σχόλιό του για τον τελευταίο αγώνα του Παναιγειρατικού στο φετινό πρωτάθλημα, έθεσε την παραίτησή του στη διάθεση του διοικητικού συμβουλίου του Ομίλου.

"Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Η ήττα από την ομάδα της Bullet μας οδήγησε σε πρόωρο αποκλεισμό από τη συνέχεια των play-off. Και λέω πρόωρο γιατί πιστεύω ότι η ομάδα μας μπορούσε να διεκδικήσει κάτι παραπάνω από αυτό το ματς. Τα παιδιά τα έδωσαν όλα και κανείς δεν μπορεί να έχει παράπονο από όσους έπαιξαν. Κρατάμε την εμπειρία και τα όσα μάθαμε από την πρώτη μας συμμετοχή σε ένα πρωτάθλημα σαν κι αυτό κι ευελπιστούμε να εμφανιστούμε πιο δυνατοί τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά".

"Τώρα θέλω να αναφερθώ σε κάτι άλλο. Από τότε που ανέλαβα ως πρώτος προπονητής του ΑΟΠ, ποτέ και σε καμία στιγμή δε θεώρησα την ομάδα τσιφλίκι μου όπου μπορώ να κάτω ό,τι θέλω και όπως θέλω, χωρίς να δίνω αναφορά σε κανένα. Πάντα επιζητούσα κι άκουγα τις γνώμες και τις συμβουλές των φίλων μου και των συμπαικτών μου πάνω σε θέματα που αφορούν την ομάδα, αγωνιστικά και μη. Αντιλαμβάνομαι οτι μπορεί να υπήρχαν αντιρρήσεις είτε για το σύστημα είτε για τις αλλαγές. Το Σάββατο όμως έγιναν και ειπώθηκαν κάποια πράγματα, πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του αγώνα, τα οποία με έκαναν να καταλήξω στα ακόλουθα συμπεράσματα. Πρώτον, ότι στον ΑΟΠ μας υπάρχουν άτομα που πιστεύουν ότι μπορούν να διαχειριστούν την ομάδα και το υλικό της καλύτερα από εμένα, και δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω γι' αυτό, καθώς από τις συμβουλές περάσαμε στις διαταγές, και δεύτερον, και με λυπεί βαθύτατα αυτό, ότι κάποιοι νοιάζονται περισσότερο για το χρόνο συμμετοχής τους και την προσωπική τους προβολή παρά για την ομάδα και το πώς εκείνη θα φτάσει στις επιτυχίες. Δεν προσπαθώ να το παίξω Παναιγειρατικάρας, ούτε ότι νοιάζομαι για την ομάδα περισσότερο από τα υπόλοιπα παιδιά. Γνωρίζω ότι όλοι θέλουν να παίζουν και ότι σε κανένα δεν αρέσει να κάθεται στον πάγκο. Κι εγώ το ίδιο θα ένιωθα. Αλλά πρέπει να γνωρίζετε πως ό,τι έκανα το έκανα για το καλό της ομάδας. Έτσι, λοιπόν, επειδή πιστεύω ότι ο προπονητής του ΑΟΠ πρέπει να είναι ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής, αλλά κυρίως επειδή δε θέλω να ρισκάρω τη φιλία μου με κάποιον από τους συμπαίκτες μου για ένα και μόνο παιχνίδι, θέτω την παραίτησή μου στη διάθεση της διοίκησης για να πράξει όπως εκείνη νομίζει".