11 Ιουλ 2008

Δημόσιο μήνυμα Δημήτρη Μάντζου

"Πληροφορούμαι εδώ και αρκετές ημέρες ότι έχει δημιουργηθεί μια κατάσταση εις βάρος μου και εις βάρος των υπολοίπων μελών της οικογένειάς μου, στα πλαίσια της έντονης -απ' ό,τι μαθαίνω- δυσαρέσκειας του πρώην προέδρου για τη μη επανεκλογή του τον Ιανουάριο. Επιθυμώ να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όσο μου επιτρέπει η θέση μου ως συνιδρυτή του ομίλου. Ο πρόεδρος του ΑΟΠ Γιάννης Παπαδόπουλος ήταν προσωπική επιλογή ΔΙΚΗ ΜΟΥ και του ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΤΟΑ. Αν τώρα ορισμένοι, εντελώς όψιμα και για τη δημιουργία εντυπώσεων, "ποιούν την νήσσαν", θα πρέπει να γνωρίζουν πως σύντομα θα βρεθούν προ των συνεπειών των επιλογών τους. Η ολοκλήρωση της διοικητικής μεταρρύθμισης του 2008 βρήκε σύμφωνη την πλειοψηφία των παικτών του Παναιγειρατικού. Όσοι πανηγύριζαν και δήλωναν εμπιστοσύνη στο νέο και φιλόδοξο πρόεδρο το απόγευμα της 13ης Γενάρη δεν μπορούν σήμερα, μερικούς μήνες μετά, να απαρνούνται τη συμμετοχή τους στην αλλαγή. Δεν μπορούν ορισμένοι να το παίζουν "καλά παιδιά" και να αλλάζουν "στρατόπεδα" κατά βούλησιν και ανάλογα με την... εποχή, εντελώς καιροσκοπικά και τυχοδιωκτικά.
Προσωπικά επαναλαμβάνω την πλήρη και ανεπιφύλακτη εμπιστοσύνη μου στη δημοκρατική και νόμιμη διοίκηση του συλλόγου. Παραδέχομαι τα αυταπόδεικτα και πασίγνωστα γεγονότα πως εγώ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΤΟΑΣ συντονισμένα και κατόπιν συνεννόησης υποστηρίξαμε την υποψηφιότητα Παπαδόπουλου. Απαιτώ από όλους να σεβαστούν το όνομα της οικογένειάς μου και την προσφορά της στην ιστορία του ομίλου. Διαμηνύω προς πάσα κατεύθυνση πως δεν θα ανεχθώ ούτε ένα ακόμη επικριτικό σχόλιο εις βάρος των αδέλφών μου και των επιλογών τους. Ακόμη και η πλάκα έχει τα όριά της!"