23 Ιουν 2014

Δήλωση Γιάννη Λάμπρου


Αγαπητοί φίλοι,

Θα ήθελα να ανακοινώσω την αποχώρηση μου από τον Α.Ο. Παναιγειρατικό.

Ο περασμένος ημιτελικός πρωταθλήματος ήταν το τελευταίο μου επίσημο παιχνίδι με τη φανέλα της "Μαύρης Αρμάδας".

Μ' αυτό τον τρόπο, κλείνει μια διαδρομή σχεδόν 6 ετών που ξεκίνησε το Σεπτέμβρη του 2008. Μια διαδρομή όμορφη, στη διάρκεια της οποίας αποκόμισα πολλαπλά οφέλη από τη συμμετοχή μου στον Παναιγειρατικό.

Έζησα στιγμές χαράς κι επιτυχίας, αλλά πάνω απ' όλα κέρδισα σημαντικές εμπειρίες (αθλητικές και μη) και συμπαίκτες-φίλους που ήταν πάντα φιλόξενοι προς το πρόσωπο μου. Μαζί φθάσαμε την ομάδα σε δύο τελικούς πρωταθλήματος, επίτευγμα που θα πρέπει να αποτελεί παρακαταθήκη για το μέλλον. Ένα μέλλον, το οποίο θα με βρει συνοδοιπόρο και φίλο της ομάδας, αλλά από τη 2η γραμμή.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια. 
Ειδικότερα, ευχαριστώ θερμά την οικογένεια Μάντζου που μου έδωσε το "εισιτήριο" γι' αυτό το ταξίδι και με σύστησε στην οικογένεια του ΑΟΠ.
Επιπλέον, οφείλω ευγνωμοσύνη σε όλα τα κατά καιρούς μέλη της τεχνικής ηγεσίας που μου έδειξαν αμέριστη εμπιστοσύνη και με αντάμειψαν με πάνω από 100 συμμετοχές.

Έχω την αίσθηση πως ο Παναγειρατικός βρίσκεται σε καλά χέρια και πως τα καλύτερα γι'αυτόν έπονται.

Μετά τιμής,
Γιάννης Λάμπρου