21 Ιουλ 2007

Πλούμης: "Ολα θα φανούν στο γήπεδο"


Ο Χάρης Πλούμης παραχώρησε χθες το πρωί συνέντευξη σε γνωστή αθλητική εφημερίδα της Αιγείρας μιλώντας για το πρωτάθλημα Αιγείρας που ξεκινά σε λίγες ημέρες. Διαβάστε ένα απόσπασμα απο την συνέντευξη: "Οπως όλοι γνωρίζετε, η σεζόν ξεκινάει σε λίγες μέρες, όμως μια σημαντική ατυχία χτύπησε την πόρτα της ομάδας μας. ο υπερπολύτιμος αμυντικός Daniel Muck δεν θα είναι σε θέση για γνωστούς λόγους να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα. Εγώ, από την πλευρά μου, έχω να δηλώσω ότι είμαι ταγμένος στρατιώτης του Παναιγειρατικού και θα δώσω ό,τι έχω και δεν έχω για αυτήν την ομάδα. Όπου με βάλει ο προπονητής μου θα παίξω και θα τα δώσω όλα. Και κάτι ακόμη, προς του φίλους του Αίαντα που πιθανόν να χαίρονται για αυτήν την ατυχία του Παναιγειρατικού. Όπως κάθε χρόνο, όλα θα φανούν στο γήπεδο, δεν φοβόμαστε κανέναν, είμαστε πρωταθλητές. Και πιστεύω ότι και στο τέλος αυτής της σεζόν θα συνεχίσουμε να είμαστε. Θα τα πούμε στο γήπεδο. Καλή σεζόν να έχουμε παιδιά, πολλή δουλειά, το κεφάλι κάτω και ραντεβού στο γήπεδο".