29 Ιουν 2009

Δημήτρης Μάντζος: "Όλοι μαζί για τον κοινό σκοπό"

Την πρώτη του δήλωση μετά την ανάληψη των νέων τεχνικών του καθηκόντων παραχώρησε ο Δημήτρης Μάντζος. Ο αρχηγός της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΑΟΠ, μεταξύ άλλων, τόνισε:

"Αφού πρώτα ευχηθώ χρόνια πολλά στους φίλους και συμπαίκτες μου Πέτρο Κατσούρη και Πέτρο Παπανικολάου, θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες προς τη διοίκηση του ομίλου που μου εμπιστεύτηκε εκ νέου μια θέση στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας. Είναι πραγματικά μεγάλη η τιμή που μου γίνεται με την επιστροφή μου σε ένα πόστο που γνωρίζω καλά και θεωρώ ότι μπορώ να ανταποκριθώ στις υψηλές απαιτήσεις του. Όπως εξάλλου ζήτησα και από τον προπονητή μου Πέτρο Παπανικολάου, δεν επιθυμώ να έχω ισότιμη θέση με τον κόουτς αλλά απεναντίας προτίθεμαι να αναλάβω χρέη τεχνικού συμβούλου, φιλοδοξώντας να τον βοηθήσω στο δύσκολο έργο που εξετέλεσε με επιτυχία την περασμένη αγωνιστική περίοδο.
Μας περιμένει μια απαιτητική περίοδος και μια εντατική και οργανωμένη προετοιμασία. Τα πράγματα φέτος θα είναι αισθητά διαφοροποιημένα προς το καλύτερο. Το σύνθημα για την επόμενη χρονιά δεν είναι άλλο από τη λέξη "συνεργασία". Όλοι εργαζόμαστε για τον κοινό σκοπό, την επιτυχία αυτής της ομάδας, όλοι έχουμε άποψη και την εκφράζουμε και όλοι μαζί χρεωνόμαστε τόσο τις επιτυχίες όσο και τις ενδεχόμενες αποτυχίες των προσπαθειών μας".