18 Δεκ 2007

Ανακοίνωση Μάριου Μάντζου: "Εγώ φταίω"


Δεν μπορώ να τα κρύβω άλλο μέσα μου. Είναι πράγματα που με βαραίνουν και με γεμίζουν με πολύ άγχος κάθε στιγμή που περνά. Αποφάσισα, λοιπόν, να εκδώσω την παρούσα ανακοίνωση μέσα από την οποία να μπορέσει να μάθει ο κόσμος τι ακριβώς συμβαίνει. Μπορεί πολλοί να μην με πάρουν στα σοβαρά, μα πιστέψτε με πως ό,τι λέω είναι η αλήθεια.


Θα προσπαθήσω να κατευνάσω τα νερά σε μία μεγάλη "τρικυμία". Σε μία "τρικυμία" που έχει ταράξει τα ήρεμα νερά πάνω στα οποία πλέει η Αρμάδα μας. Χθες το απόγεμα, ξέσπασε μια διαμάχη μεταξύ του Δημήτρη Μάντζου και του Γιώργου Ντοά. Όμως, ας μην αρχίσουμε από το αποτέλεσμα, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους.


Έχει περάσει περίπου μία εβδομάδα από τη στιγμή που επικοινώνησα για πρώτη φορά με τον ποδοσφαιριστή, Ανδρέα Καραμπάση. Ήμουν ο πρώτος στον οποίον ο ίδιος έκανε γνωστό τον μεγάλο του πόθο να φορέσει τη φανέλα του Παναιγειρατικού. Γνωρίζοντας, πως δεν είμαι αρμόδιος να αποφασίσω για τη μεταγραφή, μετέφερα τα... νέα στους υπόλοιπους συμπαίκτες μου και στο Δ.Σ. του Α.Ο. Παναιγειρατικού. Καταλήξαμε στο να πάρουμε την απόφαση με τη δημοκρατική διαδικασία της ψηφοφορίας. Όλοι οι ποδοσφαιριστές είχαν θετική στάση απέναντι στην αγορά του Ανδρέα Καραμπάση, εκτός από τον Γιώργο Ντοά. Για λίγο, όμως. Ο τελευταίος θεωρούσε πως ο Ανδρέας ήταν ένας από τους πολλούς που κατά την περίοδο του καλοκαιριού χλεύαζαν και προκαλούσαν την ομάδα μας. Βεβαίως και εάν μιλούσαμε για περίπτωση τέτοιου χαρακτήρα, θα είχαμε ήδη απορρίψει την περίπτωση αγοράς του ποδοσφαιριστή. Μιλάμε, όμως, για παίκτη που στο πρόσφατο παρελθόν παρουσίασε μία κοσμιότατη συμπεριφορά, πρότυπο ποδοσφαιρικού πολιτισμού και φροντίσαμε όλοι να διαβεβαιώσουμε τον Γιώργο Ντοά γι' αυτό. Έτσι, ο Γιώργος άλλαξε γνώμη και στάθηκε θετικά στο θέμα. Πλέον, ο Καραμπάσης βρίσκεται ένα βήμα από το να φορέσει τη φανέλα με τη Μαύρη Αρμάδα στο στήθος.


Καλά όλα ως εδώ. Κλείνει το θέμα Καραμπάση. Να, όμως, που δεν προλάβαμε να μαζέψουμε τα σκηνικά και αρχίζει νέα παράσταση. Πρωταγωνιστές: Δημήτρης Μάντζος και Γιώργος Ντοάς. Μια ανόητη διαμάχη ξεκινά ανάμεσα στα δύο από τα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου μας. Η αφορμή για την έναρξη της διαμάχης υπήρξε η αρχική (και προσωρινή) αρνητική στάση του Γιώργου Ντοά στο θέμα της μεταγραφής του Ανδρέα Καραμπάση, κάτι που ενόχλησε τον αδερφό μου. Στη συνέχεια, ο Δημήτρης έκανε δηλώσεις σχετικά με τη διαμάχη αφήνοντας αιχμές, έπειτα ο Ντοάς απάντησε και γενικά ακολούθησε μία "αλυσίδα" δηλώσεων και από τις δύο πλευρές, η οποία ακόμη και σήμερα συνεχίζεται. Επιτέλους, παιδιά ας μπει ένα ΤΕΛΟΣ.


Θέλω, επίσης μέσα από αυτήν την ανακοίνωση, να εκφράσω τη μεγάλη μου ενόχληση και δυσαρέσκεια για την, κάπως, υπερβολική και εγωιστική για μένα συμπεριφορά του αδερφού μου, Δημήτρη ο οποίος ήταν πρωτεργάτης μίας από τις πιο ανόητες και άχρηστες βεντέτες της ιστορίας του ΑΟΠ. Σίγουρα, το ότι δεν επιδοκιμάζω τον αδερφό μου στο συγκεκριμένο γεγονός δεν σημαίνει πως παίρνω το μέρος του Γιώργου Ντοά, δεν σημαίνει τίποτα. Επιπρόσθετα, ζητώ και από τον Γιώργο να βγει δημόσια και να δώσει κι αυτός ένα τελος για να γίνει ο ΑΟΠ μας ξανά ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!


Πιστέψτε με πως εγώ ξέρω καλύτερα από όλους τι έχει συμβεί ακριβώς. Διότι εγώ φταίω για όσα έγιναν. ΝΑΙ, ΚΥΡΙΟΙ, ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ γιατί εγώ ήμουν αυτός στον οποίο ο Γιώργος εξέφρασε την αρχική του αρνητική άποψη για τον Καραμπάση κι εγώ με τη σειρά μου προσπάθησα να μεταφέρω τα λόγια του Ντοά στον Δημήτρη. Δεν τα μετέφερα με ακρίβεια, αλλά με πολλά λάθη. Παρερμήνευσα τα λόγια του Γιώργου με αποτέλεσμα ο Δημήτρης να ανοίξει αυτή τη διαμάχη. Φίλε, Γιώργο ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ.


ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ.


Ελπίζω, και ο Δημήτρης και ο Γιώγρος να κατανοήσουν τα όσα γράφω και με βάση αυτά να δώσουν τέλος στην παρεξήγηση.



ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΔΙΑΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΜΟΙ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΨΗΛΑ. ΒΑΛΤΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΚΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ.