26 Μαρ 2008

Συνέντευξη Τύπου Δημήτρη Μάντζου

Συνέντευξη παραχώρησε στου εκπροσώπους του Τύπου ο προπονητής και αρχηγός του ΑΟΠ Δημήτρης Μάντζος, τονίζοντας:

"Θα είμαι ειλικρινής. Συγκινήθηκα για τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα του ματς πριν τη σέντρα. Όμως, κακά τα ψέμματα, δεν δίνω και πολύ σημασία σε κάτι τέτοια. Η μπάλα είναι μπάλα και πρέπει να μπαίνει στα αντίπαλα δίχτυα μία περισσότερη φορά από ό,τι στα δικά σου. Αυτό ισχύει είτε παίζεις τελικό Μουντιάλ με τη Βραζιλία είτε «φιλικό» με μια παντελώς άγνωστη ομάδα σε ένα απόλυτα ξένο γήπεδο και μάλιστα σε προχωρημένη ώρα…. Είναι αλήθεια πως η ομάδα την περασμένη Παρασκευή απέδωσε πολύ κατώτερα από το μέτριο και δεν σας κρύβω την απογοήτευσή μου γι’ αυτό. Είχαμε όντως πολλές και σημαντικές απουσίες, όμως δεν μπορούμε σήμερα να ψάχνουμε για δικαιολογίες. Ο Παναιγειρατικός αν θέλει να είναι μεγάλος, πρέπει να το δείχνει σε κάθε περίπτωση...
Ρίσκαρα σε πολλά σημεία του αγώνα, ενώ η εξέλιξη του παιχνιδιού με ανάγκασε να καταφύγω σε πολλά τεχνάσματα, όπως η χρησιμοποίηση του Ντοά στην επίθεση, τα οποία αποδείχθηκαν ατυχή… Αν υπάρξει ρεβάνς όπως φημολογείται, και επανέλθουν στο δυναμικό της ομάδας δυο – τρία ακόμη παιδιά που περιμένω, τα πράγματα θα είναι 100% διαφορετικά…. Την αντίπαλη ομάδα δεν τη γνωρίζαμε καθόλου και είναι αλήθεια ότι είχαμε πολύ άστοχη πληροφόρηση. Είναι αλήθεια πως τους περιμέναμε πιο αδύναμους…. Φυσικά και αναμένω επανάληψη του φιλικού. Ακόμη και κατά τη διάρκεια του προηγούμενου αγώνα εγώ ετοίμαζα τα πλάνα μου για τη ρεβάνς. Πρέπει όλοι να περιμένετε μια πληρέστερη και πιο διαβασμένη, ασφαλώς, ομάδα. Έχω ήδη καταστρώσει τα σχέδιά μου για την επόμενη αναμέτρηση και ανυπομονώ να τα εφαρμόσω με τους συμπαίκτες μου στο γήπεδο".