29 Νοε 2007

Συνέντεξη Τύπου Δημήτρη Μάντζου

Συνέντευξη Τύπου παρέθεσε σήμερα το μεσημέρι, στο "Γυμνάσιο", ο παίκτης - προπονητής του Παναιγειρατικού, Δημήτρης Μάντζος. Ο "Captain" μίλησε για το πώς βλέπει την ομάδα για τη νέα σεζόν, ενώ όταν ερωτήθηκε αν σκέφτεται να σταματήσει το ποδόσφαιρο μετά το τέλος του Αυγούστου 2008 δήλωσε πως δεν το έχει ακόμη σκεφτεί.



"Είμαι ενθουσιασμένος με τις προοπτικές που διανοίγονται για την ομάδα μας. Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες κινήσεις για την ενίσχυση του ρόστερ ιδιαίτερα στη γραμμή της επίθεσης όπου δείξαμε ότι "πονάμε" το περασμένο καλοκαίρι. Όταν πρώτος σκόρερ της ομάδας είναι ο κεντρικός αμυντικός της, τότε καταλαβαίνετε ότι υπάρχει πρόβλημα κάπου μπροστά... Ελπίζω με την απόκτηση Παπαϊωάννου να καλυφθεί αυτό το σημαντικό κενό".




¨Δεν ξέρω αν θα είναι η τελευταία μου χρονιά. Δεν το έχω σκεφτεί ακόμη. Για μένα προέχει το καλό της ομάδας. Θα είμαι κοντά στο σύλλογο από όποιο πόστο κι αν χρειαστεί".



"Παραδέχομαι ότι η απόδοσή μου φέτος ήταν κάτι παραπάνω από απογοητευτική. Ευτυχώς δεν κόστισε στο σύλλογό μας την απώλεια του τίτλου".